thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak kucakin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en yavuz bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri esasarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler ya da iş özetleri hakkında bili kucakerebilir. E-postalarınızın elden silinmek adına açılmasını ve okunmasını kurmak kucakin şayan arz etmek kritik ögönen taşır. Kişiye özel kucakerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok mesleke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Düğün ve etüt kucakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video pay etmek, gönülğinizi daha aşkın insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği dikkat çekici şekilde arz etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, makul bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en makro sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile ilgilantı kurmak kucakin harika bir mevzi. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı kucakerik türlerine sahip olsa da tümü oldukça videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette lağvetmek istediğinizi her bugün bakış önünde bulundurun ve buna için tertip yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde istismar etmek kucakin dijital pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha aşkın etken kullanıcıya sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde güdük düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama sosyal medyada olduğu üzere mesajlar güdük ve öz olursa güçlü hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak tekst kucakaziz güdük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, gönülğiniz uğur kitlenizin amaç ve dikkat meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları üzere kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, taharri sonuçlarında daha güçlü sıralarda ve daha kesif görülür, gönülğinize yoğunluk arkaışı katkısızlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sadıkdır. Web gönülğinizde yavuz boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha aşkın sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu daha yavuz hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda daha güçlü meyvelar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel ilişkilar yutmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir ilişkiya gelen her tıklama kucakin ödeme yapılır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik temizışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), makro bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve ilgilantı göstermesi kucakin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (daha aşkın tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.